En bild igen ;)



Tänk vad vacker en utblommad tulpan kan vara, eller hur ?

Jag hade aningen missflyt häromdagen måste jag säga. Min externa hårddisk slutade fungera och jag blev tvungen att formatera den för att få igång den igen. Detta betyder att en del foton försvann.
Och först var jag bara skitförbannad över denna teknik ! Men så kom jag på att de flesta foton har jag ju lagrade på min hemsida, på webbhotellet med möjlighet att ta hem orginalen.
Visst, en hel del foton försvann såklart, de jag inte hunnit lägga ut på hemsidan, mest blommor faktiskt. Men idag tycker jag att det gör inte så himla mycket ändå. Nu kan jag ju fortsätta köpa hem buketter och ta nya bilder på blommorna ;)
Dessutom finns bilderna också att beskåda på min andra blogg på bloggplatsen så egentligen är det ingen större skada skedd. Och mina absoluta favoriter finns kvar så varför klaga ?
Och de bilder jag verkligen verkligen gillar har jag förstorat och ramat in här hemma !
Hepp :)

Vi ses


Kommentarer
Postat av: Towe

sv: å tack så mycket!

2012-03-24 @ 17:52:36
URL: http://towe.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0